pondělí 21. ledna 2013

K2 Hiking

Dneska jsem vyrazila cvičit do fitcentra na program K2 - Hiking, což je cvičení na páse, který má stimulovat výstup na horu. Vybrala jsem si cvičení zaměřené na spalování a pro začátečníky. Ještě jsou varianty posilování a expander.
Bylo plno, všech deset pásů bylo obsazených. Kromě mě byla nová ještě jedna slečna. Ze začátku jsem se stále koukala na hodiny, jak to utíká, ale zpětně mi to přijde jako mžik. Pás rozpohybujete vlastní vahou a střídá se rychlost, chůze a běh, dlouhý krok, krátký krok. Na konci jsme ještě trochu zaposilovaly ruce pomocí činek (ale jen 0,5 kg a už je to pro mě málo) a cviky na břicho.
Dojmy z toho mám rozpačité.

Jestli se cvičí K2 i u vás a o čem to je zjistíte na www.k2hiking.cz

Toto cvičení je vhodné i pro větší nadváhu, protože se nikde divoce neposkakuje, necvičí se podle složité (vlastně žádné) sestavy, kdy byste si museli pamatovat kroky a po dvaceti minutách byli vzteklý, že to nezvládáte jako ostatní. Což se stávalo často mě. Když jsem někam přišla, hned jsem to chtěla umět jako ty ostatní, protože přeci nejsem žádný béčko, že. Tento efekt zde opravdu nehrozí :)

A dnešní jídelníček?:

snídaně 1 5:30 ovesná kaše
snídaně 2 7:30 ovesná kaše, druhá půlka, zelený čaj s citronem
svačina    9:30 jablko
oběd     12:00 polévka - zelňačka + 1 krajíc chleba
svačina  15:00 bílý jogurt 200 g
večeře   20:00 listový salát ( římský, rukola, řepa, polníček), rajčátka, uzený sleď, vajíčko
                       nahniličko dresing jogurtovo křenový

Žádné komentáře:

Okomentovat